Pro zadání reklamace vyplňte vhodný formulář, a pošlete ho na info@beta-ritchmont.cz.
společnosti Ritchmont Moto s.r.o., se sídlem Ke Stadionu 2095, 256 01 Benešov u Prahy, IČO: 22015876
Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti zákazníků (kupujících) a společnosti Ritchmont Moto s.r.o., provozovatele internetového obchodu beta-ritchmont.cz (dále jen „prodávající“), v souvislosti s uplatňováním práv z vadného plnění a reklamací zboží zakoupeného prostřednictvím tohoto e-shopu. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.
2.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a dalším ujednaným vlastnostem.
2.3. Kupující může uplatnit právo z vadného plnění, které se na věci projeví v době dvou let od převzetí, případně v jiném rozsahu, který určuje zákon.
3.1. Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci zasláním vadného zboží na adresu sídla prodávajícího: Ritchmont Moto s.r.o., Ke Stadionu 2095, 256 01 Benešov u Prahy. Doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi a popis vady.
3.2. Kupující má právo na bezplatné odstranění vady, výměnu zboží nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě, že vadu nelze odstranit, může kupující požadovat vrácení kupní ceny.
3.3. Pokud zboží obsahuje vadu, která je viditelná, může kupující přiložit fotografickou dokumentaci zaslanou e-mailem na adresu info@beta-ritchmont.cz.
3.4. Vadu je nutné oznámit neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.
4.1. Prodávající přijme reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
4.2. Prodávající kupujícímu vydá písemné potvrzení o přijetí reklamace a o způsobu jejího vyřízení, včetně případného zamítnutí s uvedením důvodů.
4.3. Vyřízení reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady, výměně zboží, poskytnutí přiměřené slevy nebo vrátení celé kupní ceny.
5.1. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace, včetně nákladů na dopravu vadného zboží.
5.2. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na úhradu nákladů a prodávající má právo požadovat náhradu vzniklých nákladů, pokud se na tom s kupujícím předem dohodl.
6.1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, pokud nebylo zboží vyrobeno na zakázku nebo přizpůsobeno individuálním požadavkům kupujícího.
6.2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který je k dispozici na stránkách beta-ritchmont.cz jako příloha ke stažení.
6.3. Kupující je povinen vrátit zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení, a nést přímé náklady na vrácení zboží.
6.4. Prodávající vrátí kupujícímu všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých volbou jiného způsobu dodání než nejlevnějšího způsobu standardního dodání nabízeného prodávajícím) do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
7.1. Tento reklamační řád je přílohou obchodních podmínek společnosti Ritchmont Moto s.r.o. a je závazný pro všechny nákupy uskutečněné na beta-ritchmont.cz.
7.2. Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem (19. 11. 2024) jeho zveřejnění na webových stránkách beta-ritchmont.cz.